9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

فارس گزارش می‌دهد

شیوه‌های موساد در توطئه علیه کشورهای محور مقاومت

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که برچیدن کشورهای محور مقاومت و جنبش‌های مقاومت در منطقه به روش نظامی امری دشوار و دست نیافتنی است لذا به روش‌های دیگری برای تحقق این هدف روی آورده است.

خبرگزاری فارس: شیوه‌های موساد در توطئه علیه کشورهای محور مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از غزه، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) به ایجاد فتنه و ناآرامی در کشورهای عربی و یا در داخل جنبش‌های مقاومت روی آورده است و در این زمینه از افراد ضعیف‌النفس و مزدوران برای تحقق این هدف بهره می‌گیرد.

موساد برای تحقق این رؤیای خود رژیم‌های عربی را به خدمت خود می‌گیرد، رژیم‌هایی که مدعی حمایت از امت و رهایی ملت‌ها از ظلم هستند؛ چه بسا کسانی که در رخدادهای منطقه و افزایش درگیری سیاسی در لبنان و مخالفت گروه 14 مارس با تجهیز سلاح مقاومت اسلامی و نیز بحران سوریه تامل می‌کنند، درمی‌یابند که بدون شک همه این ماجراها به گونه‌ای با یکدیگر مرتبط هستند و این نقطه تلاقی نشان می‌دهد که سرویس موساد سعی دارد شکافی در این کشورها ایجاد و اجرای طرح‌های خود برای سیطره بر آن و از بین بردن نظام‌های حاکم این کشورها را که حامی مقاومت فلسطین هستند، تسهیل نماید.

همگان از حمایت‌های بی‌دریغ و بی‌شائبه ایران از قضیه فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان(حزب‌الله) که همچون خاری در گلوی ارتش اسرائیل است، آگاه هستند بویژه اینکه مبارزان حزب‌الله بارها پوزه سربازان اسرائیل را به خاک مالیده‌اند و شاید بارزترین آنها در جنگ جولای 2006 باشد و خیلی‌ها از نقش بزرگ سوریه در تقویت و تثبیت جبهه مقاومت و به آغوش کشیدن رهبران گروه‌های فلسطینی اطلاع دارند رهبرانی که هیچ یک از کشورهای عربی جرأت میزبانی آنها را نداشت؛ سوریه حتی اردوگاه‌هایی برای آموزش این گروه‌ها در خاک خود ایجاد کرده است.

همه این موارد به مذاق رژیم صهیونیستی خوش نیامده است زیرا همه اینها هشداری برای نابودی و برچیده شدن این رژیم از نقشه جهان است بر این اساس با تمام قدرت برای از بین بردن این خطرات و برچیدن این محور که امنیت آن را تهدید می‌کند، تلاش می‌نماید و در این راستا از ابزارهای چندی بهره می‌برد که از جمله آنها کانال‌های ماهواره‌ای همچون الجزیره قطر و العربیه عربستان است که ظاهرا فعالیت رسانه‌ای دارند اما سیاست‌ها و رسالت‌های آنها جنبه اطلاعاتی و جاسوسی محض دارد.

موساد تنها به این مقدار نیز اکتفا نکرده بلکه برخی رهبران و سیاستمداران هستند که افسران موساد آنگونه که می‌خواهند از آنها در این نبرد بهره می‌برند اگرچه ممکن است این تماس آنها مستقیم نباشد اما از طریق طرف سوم که در این طراحی‌ها مشارکت دارد، این تماس‌ها صورت می‌گیرد و نمونه بارز آن نیز «سعد الحریری» رهبر جریان المستقبل لبنان است و می‌بینیم که عربستان سعودی بر حریری سلطه داشته و مواضع و اظهارات وی را تعیین می‌کند و عجیب نیست که سعد اعلام می‌دارد سلاح حزب‌الله عامل اصلی مشکلات و منازعات در لبنان است!! و جای تعجب ندارد که این فرد حزب‌الله را به ارسال سلاح و مبارزان برای دفاع از نظام سوریه متهم می‌کند!! همچنانکه عجیب نیست که وی از جامعه جهانی می‌خواهد در سوریه دخالت نظامی کرده و معارضین را به سلاح مجهز کند!!.

و در این باره این سوال از سعدالحریر مطرح می‌شود که چرا او از وجود سلاح مقاومت ناراحت است؟! آیا تا کنون مقاومت اسلامی لبنان سلاح خود را علیه دولت یا ملت استفاده کرده است؟! شاید پاسخ‌های این سوال‌ها و غیره را بتوان در مستندات موساد پیدا کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
گرافیک هنرستانی ها جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 http://WWW.GRAPHICHONAREDTANIHA.ROZBLOG.COM

ایا شما هم از علاقه مندان به هنر و مخصوصا هنر گرافیکی هستید؟؟؟
گرافیک هنرستانی ها افتتاح شد.
منتظر حضور گرمتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد