9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

نائینی مطرح کرد

تئوریزه‏سازی مقابله با ایران توسط ۷۰ اتاق فکر آمریکایی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه راه‏اندازی شبکه بی‏.بی.‏سی فارسی 6 ماه قبل از آغاز فتنه قابل تأمل است، از تئوریزه‏سازی مقابله با ایران توسط 70 اتاق فکر در آمریکا خبر داد.

خبرگزاری فارس: تئوریزه‏سازی مقابله با ایران توسط ۷۰ اتاق فکر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، دکتر علی‏محمد نائینی، دقایقی پیش در همایش بزرگ «9 دی» بخش مرکزی تهران که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه پردیس و بومهن، شهردار پردیس، شماری دیگر از مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم در مسجد «الغدیر» پردیس برگزار شد، اظهار داشت: اتاق‏های فکر به عنوان کانون‏های مختص تئوریزه‏سازی برنامه‏های مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران، یکی از ابزارهای امروز استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: مقامات امنیتی و سیاسی آمریکایی سئوالات، طرح‏ها و نظرات خود را به 70 کانون تدارکات جنگ نرم ارائه می‏دهند تا از جمع این داده‏ها و اطلاعات، فرمول‏ها و روش‏های جدید برای وارد آوردن ضربه به بدنه این نظام مردمی و اسلامی استحصال شود.

نائینی اضافه کرد: این مجموعه‏ها در سایه اقداماتی نظیر تبلیغات گسترده، سندسازی، چاپ نشریات، انجام تحقیقات و مطالعه به جریانات ضد نظام اسلامی کمک بسیاری ارائه می‏دهند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: از جمله اسناد تولیدی این اتاق‏های فکر می‏توان به سندی با این مضمون که «با اقدام نظامی، تحریم و شورش نمی‏توان نظام اسلامی ایران را برانداخت و تنها راه در این زمینه برنامه‏ریزی در انتخابات ریاست جمهوری است»، اشاره کرد.

* راه‏اندازی 8 دفتر ویژه براندازی آمریکایی علیه ایران

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی، راه‏اندازی هشت دفتر ویژه براندازی آمریکایی بر ضد جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اقدامات دشمن در راه فتنه‏انگیزی در کشورمان خواند.

نائینی تصریح کرد: این دفاتر ویژه مستقر در کشورهای منطقه خاورمیانه و سایر نقاط جهان، امور محول خود را در قالب برقراری ارتباط با نخبگان حاضر در داخل کشورها آغاز کردند.

وی اضافه کرد: دفاتر ویژه آمریکا بعد از گذراندن مرحله برقراری ارتباط با نخبگان، نسبت به سازمان‏دهی جامعه توسط این افراد برای اجرای طرح‏های براندازانه اقدام کردند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: بدین ترتیب، مردم ساکن در مراکز مهم کشورها با تهییج گروه‏های مخالف دولت آموزش‏دیده و مرتبط با این دفاتر به صورت اعتراض‏آمیز به خیابان‏ها آمده، نیروهای امنیتی و انتظامی را منفعل می‏سازند و در نهایت موجبات سقوط نظام حاکم را فراهم می‏آورند.

نائینی ادامه داد: تیر خلاص در چنین حرکت‏های موسوم به انقلاب‏های رنگی، مجاب ساختن دولت‏ها برای اذعان به انجام تقلب ولو به دروغ و در نهایت از دست رفتن مشروعیت آن مجموعه برای تداوم حاکمیت است.

وی اضافه کرد: این ترفند آمریکا تاکنون در 22 کشور جهان اجرا شده و در 17 کشور در چارچوب تغییر حاکمیت به سود آنها به ثمر نشسته است.

* راه‏اندازی بی.بی.سی فارسی 6 ماه قبل از فتنه 88

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی، راه‏اندازی شبکه بی‏.بی.‏سی فارسی آن‏ هم شش ماه قبل از آغاز فتنه را امری قابل تأمل دانست و نقش رسانه‏های وابسته به غرب در دامن زدن به آشوب‏های بعد از انتخابات 88 را بسیار مؤثر خواند.

نائینی تصریح کرد: دستگاه تبلیغاتی غرب به بیان خود، با هدف ایجاد شبکه فارسی‏زبان اجتماعی نسبت به راه‏اندازی بی.بی.سی فارسی با روزانه شش ساعت برنامه دقیقاً شش ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری مبادرت ورزید.

وی اضافه کرد: اما همین شبکه به اصطلاح اجتماعی، بعد از انتخابات 88 از شش ساعت برنامه اجتماعی به پخش 24 ساعته تحولات سیاسی ایران تغییر رویکرد پیدا کرد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: علاوه بر بی.بی.سی فارسی، ده‏ها شبکه اجتماعی نظیر «توییتر»، «فیس‏بوک»، «بالاترین»، «یوتیوب» و «گوگل» قبل از آغاز فتنه، بخش‏های مختلف خود را حتی به زبان فارسی فعال کردند تا ارتباطات از این طریق نیز برقرار باشد.

نائینی ادامه داد: از جمله مصادیق تحرکات ضد جمهوری اسلامی ایران در این شبکه‏های اجتماعی می‏توان به دریافت 250 هزار مطلب تنها با جست‏جو از طریق درج کلیدواژه «آشوب‏های تهران» در سال 88 اشاره کرد.

* ارسال 400 هزار ایمیل برای یارگیری اجتماعی علیه ایران

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی، ارسال 400 هزار ایمیل برای یارگیری اجتماعی بر ضد جمهوری اسلامی ایران را دیگر تلاش غرب در قالب جنگ نرم از طریق شبکه‏های اجتماعی خواند.

نائینی تصریح کرد: در آن روزها، علاوه بر فتنه‏انگیزی‏های بی.بی.سی فارسی، بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‏ای تصویری و چند برابر این اعداد و ارقام خبرگزاری‏های آنلاین، نشریات مکتوب و شبکه‏های رادیویی به عنوان بسیج همه امکانات غرب پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیگیری می‏کردند.

وی اضافه کرد: در این بین، 400 هزار ایمیل برای یارگیری، شبکه‏سازی و بسیج اجتماعی علیه جمهوری اسلامی ایران به کاربران اینترنتی ارسال شد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: وزیر امور خارجه آمریکا هم‏زمان با انتخابات عنوان کرده بود که صرف هزینه برای ضد انقلاب کاری اشتباه بود و باید این بودجه به توسعه شبکه‏های اجتماعی اختصاص می‏یافت.

نظرات 1 + ارسال نظر
هیئت آل یاسین بهنمیر شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 http://www.saheb-aj.blogfa.com

9دی سالروز بصیرت ومیثاق امت باولایت

شهید علی زمان.......

برای دیدن مطلب به سایت ما سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد