درباره توهم خودمعصوم‌پنداري! افراطیون؛

درباره توهم خودمعصوم‌پنداري! افراطیون؛
خطر ظهور فتنه جديد/ خيانت‌هاي سران فتنه به ملت پاک‌شدنی نیست
 
دولت، مردم و نظام بايد مراقب بازگشت راديكال‌ها و افراطيون، آن هم به پشتيباني و تحريك بيگانگان در سپهر سياست ايران باشند.
خطر ظهور فتنه جديد/ خيانت‌هاي سران فتنه به ملت پاک‌شدنی نیست
جهان نیوز - محمدكاظم انبارلويي: خودمعصوم‌پنداري چيست و در حوزه سياست چه معنا و تبعاتي دارد؟
مارقين و ناكثين در دوران حضرت علي(ع) مصداق سياسي پديده خودمعصوم‌پنداري بودند. آنها با بهانه گرفتن يك موضوع سياسي بر طبل تفرقه در ميان امت اسلام كوبيدند و حال آنكه خود مي‌دانستند حق چيست و اهل آن كدام هستند. اما مشتي جاهل را پشت سر خود جمع كردند و تا مرز نابودي پيش رفتند. خود معصوم‌پنداران همه را اهل معصيت مي‌دانند الا خودشان را، آنها از معصيت‌كارترين عناصر روزگار خودشان هستند.

"پيراهن عثمان" بهانه‌اي شد تا شمار زيادي از مسلمانان در جنگ جمل به خاك و خون كشيده شوند و سران بهانه‌جوي آن هم سرمايه، آبرو و جان خود را بر آن نهند. موضوع حكميت نيز بهانه‌اي شد تا جمعي تبهكار بر امام حق بشورند و جنگ نهروان را برپا كنند. هر دوي اين جماعت حاضر نبودند در گفتگوهاي سياسي، موضوع قتل عثمان و مسئله حكميت روشنگري شود و هر سفيري را كه در جهت روشنگري گام برمي‌داشت، ‌مي‌كشتند.

متأسفانه ما در انقلاب اسلامي گرفتار شبهه جماعتي بوديم كه بر سبيل "جمل" و "نهروان" گام برمي‌داشتند و با كمك بوق‌هاي اجنبي در توليد "بهانه" و "شبهه" براي راه‌اندازي جنگ و خونريزي لحظه‌اي درنگ نمي‌كردند.
پديده ليبرال‌ها و اتحاد آنها با منافقين در صدر تاريخ انقلاب اسلامي و راه‌اندازي جنگ داخلي و ترور و انفجارهاي روزهاي اول انقلاب كه 17 هزار نفر از مردم ايران را به كام مرگ كشيد، عبرت‌آموز است.

سران خودفروخته آنان تا آنجا پيش رفتند كه در كنار صدام و نيروهاي چندمليتي آن 8 سال عليه مردم ايران ظاهر شدند و از اين ابا نداشتند كه مهر وطن‌فروشي و خيانت به پيشاني آنها بخورد. اين روزها آنان در ذلت و خواري گرفتار آمده‌اند به‌گونه‌اي كه هيچ دولتي پذيراي پناهندگي آنان نيست.

پس از غروب منافقين و ليبرال‌ها در آسمان سياست ايران دوباره شاهد حركت جديد معاندان و معارضان در 18 تير سال 78 شديم. حركت آن روز، نوعي تجديد سازمان ضدانقلاب با يك روكش داخلي بود. مردم در 23 تير 78 پاسخ اين جماعت را دادند. اما آنها رفتند. 10 سال برنامه‌ريزي كردند و در سال 88 با پيراهن عثمان "تقلب" در انتخابات ظاهر شدند. لايه‌بندي اين جريان، از بدريخت‌ترين گروه‌هاي ضدانقلاب مثل منافقين و ليبرال‌ها و بهائيان را دربر مي‌گرفت تا مقبول‌ترين آنها كه نام و نشاني در انقلاب داشتند، آنها تقلب در انتخابات را بهانه كردند و حاضر نبودند در هيچ فرآيند قانوني ادعاي خود را اثبات كنند. آنها هيچ گفتگويي را در هيچ سطحي برنتافتند.

آنها هيچ نهاد فيصله‌بخش را هم نپذيرفتند و مي‌خواستند موضوع تقلب به عنوان يك زخم در پيكره همگرايي و وحدت ملت باقي بماند و اصلا دست هيچ طبيبي در درون نظام به آن نرسد و متأسفانه هنوز هم بر آن اصرار دارند!

آنها آنقدر بي‌محابا عمل كردند كه در ادامه كار اصلا كاري به موضوع تقلب نداشتند. ظرف مدت يك ماه آن را به فراموشي سپردند و در آشوب‌آفريني‌هاي خود در خيابان‌ها تيغ بر آرمان‌ها و اهداف امام و انقلاب كشيدند. هيچ چيز آنها را در اين شورش و تبهكاري ارضا نمي‌كرد تا اينكه روز عاشورا تيغ بر شعائر الهي دين كشيدند و شعار مرگ بر اصل ولايت‌فقيه دادند. ملت و رهبري در مقابل آنها صبوري كردند. بي‌مهري خيلي از رهبران آنها به نظام را ناديده گرفتند. مجازات‌هاي الهي و انساني آنها را تخفيف دادند تا شايد سر عقل بيايند و از معارضه با نظام و مردم دست بكشند. البته اين سياست مدارا جواب داد، بدنه، آنها را رها كرد. رأس هم به ترديد افتاد. اما جماعتي كه از اول آتش بيار معركه بودند، ايستادند و در شيپور همنوايي با بي‌بي‌سي، راديو اسرائيل و راديو آمريكا دميدند و امروز هم حاضر نيستند لب و دهان خود را از دهانه اين شيپور بردارند.

مردم در 9 دي به آنها پاسخي درخور دادند و اگر لازم هم باشد و شرارت آنها ادامه پيدا كند باز خيابان‌هاي ايران و تهران را پر از شيفتگان انقلاب براي لعن و نفرين بر آنها خواهند كرد.

انتخابات دوره يازدهم بهانه‌اي شد تا آنها به بازخواني حركت خود بپردازند. آنها به هيچ روي با رويكرد افراط و تفريط مشروعيت حضور نداشتند. خوشبختانه شوراي نگهبان هم جلوي اين حضور غيرقانوني را گرفت. انتخاباتي آرام، سالم، منطقي و قانوني برگزار شد. انتقال قدرت هم به آرامي و در نهايت ادب و آداب مردم‌سالاري ديني صورت گرفت، اما آنها هنوز به بازگشت به ميدان "افراط" آن هم با نقاب "اعتدال" نااميد نيستند.

دولت، مردم و نظام بايد مراقب بازگشت راديكال‌ها و افراطيون، آن هم به پشتيباني و تحريك بيگانگان در سپهر سياست ايران باشند.

آنچه در همايش به اصطلاح اصلاح‌طلبان جوان در شهركرد گذشت يك زنگ خطر براي ظهور فتنه جديد و يا بازسازي فتنه قديم است.

محمدرضا خاتمي، دبيركل حزب منحله مشاركت در اين نشست مطالبي گفته كه نشان مي‌دهد در سبيل "خودمعصوم‌پنداري" دست‌اندركار احياي فتنه است. او در اين همايش دوباره بر طبل تقلب و دستكاري آرا كوبيد و گفت: "نبايد فراموش كنيم اگر ما امروز اينجا هستيم، مرهون پايداري، صبر و ايستادگي صدها نفري هستيم كه براي اينكه بزرگ‌ترين انحرافات در تاريخ انقلاب را از بين ببرند و آن دستكاري در آراي مردم بود ايستادند و مقاومت كردند." (سايت ضدانقلابي كلمه 23/6/92)

وي از تبهكاران اغتشاشات سال 88 كه اكنون در حبس و حصر هستند،‌ دفاع كرد و اين نشان مي‌دهد كه آنها برگشته‌اند به نقطه اول شروع فتنه.  او به اين هم بسنده نكرد؛ گريست و جماعت را به گريه انداخت تا يك نمك و فلفلي هم به اين شور جديد، به قول خود، بيفزايد.

به جناب آقاي محمدرضا خاتمي و اخوي بزرگوارش كه اين روزها در برخي ميتينگ‌هاي سياسي همين حرف‌ها را مي‌زنند،‌ بايد گفت: اخوان محترم! يك انتخابات سالم با رعايت ادب و آداب مردم‌سالاري ديني برگزار شده است. جريان فتنه در اين انتخابات نامزدي نداشته است تا پيروزي و شكست آن را محك بزنيم. جريان رقيب فتنه در سال 88 هم نامزدي در اين انتخابات نداشت تا توفيق و يا عدم توفيق آن را محك بزنيم.

رقباي آقاي روحاني هيچ‌كدام، جريان رقيب فتنه در سال 88 را نمايندگي نمي‌كردند و بعضا در مناظرات، نقد خود را از عملكرد برخي در گذشته بي‌پرده مي‌گفتند.

آقاي روحاني هم خود تصريح داشته كه مستقل پا به عرصه رقابت گذاشته و نامزد جريان و گروه خاصي نيست و تصريح نموده كه نامزد اصلاح‌طلبان نيست.  او شعارش را اعتدال قرار داد تا فاصله خود را با افراط‌گري‌هاي سال 88 اعلام نمايد. او بر اميد تكيه كرد تا بر طبل نااميدي (كه اصلاح‌طبان در اغتشاشات سال 88 بر آن مي‌كوبيدند و رفع نااميدي را در تسليم كشور به غرب معرفي مي‌كردند) كوبيده نشود.

اصلاح‌طلبان وقتي وزير ارشادشان را به بي‌بي‌سي فرستادند تا با يك لشكر روزنامه‌چي پناهنده و فراري، عليه ملت بشورند بايد تا ابد سرافكنده باشند. چرا اين روزها سرشان را بالا گرفته‌اند و از پيروزي و شكستي سخن مي‌گويند كه بافته ذهن آنهاست؟  آنها بايد با ملت همراه شوند و راه اعتدال را بپيمايند نه اينكه بر طبل فتنه بكوبند. ملت به آنها اجازه بازتوليد فتنه را نمي‌دهد.

مسئولان نظام بايد هوشيار باشند عده‌اي در تلاشند. بين اصلاح‌طلبان و ساختارشكنان پيوند ايجاد شود. هيچ تنبهي در ادبيات سياسي آنها ديده نمي‌شود. آنها مي‌خواهند از سران فتنه قهرمان بسازند. آنها بايد بدانند خيانت‌هاي سران فتنه به ملت و كشور را با آب هفت دريا هم نمي‌توان شست!

آنها نبايد طوري سخن بگويند كه عصمت دارند و هيچ گناه سياسي را در اغتشاشات سال 88 مرتكب نشده‌اند. 

آنها بايد دست از "خودمعصوم‌پنداري" بردارند، شايد مردم از گناهان سياسي آنها درگذرند.

گناه کسانی که فتنه ۸۸ را راه ‌انداختند نابخشودنی است

گناه کسانی که فتنه ۸۸ را راه ‌انداختند نابخشودنی است
ذخیره کالاها در پایان دولت قبل ۱۵ روز بود
 
 
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه گناه افرادی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند، نابخشودنی است گفت: انتخابات ۹۲ باعث تقویت انسجام داخلی کشور شد.
گناه کسانی که فتنه ۸۸ را راه ‌انداختند نابخشودنی است
به گزارش جهان، سردار اسماعیل احمدی مقدم در نشست خود با فرماندهان پلیس اطلاعات و امنیت سراسر کشور در توضیح ماهیت اطلاعات در پلیس امنیت گفت: ماهیت اطلاعات مانند تور امنیتی ناپیدایی است که تهدیدات را شناسیی می‌کند.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت باید روی زمینه‌های نارضایتی که باعث تعارضات می‌شود فعالیت کند.

عدم جهت‌گیری ناجا نسبت به جریان‌های سیاسی/ برخی موارد شاهد بدرفتاری با مهاجران بودیم

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه در چند سال اخیر یکی از نهادهای مؤثر در بحث پیش‌بینی و پیشگیری پلیس امنیت بوده است گفت: وظیفه اصلی پلیس امنیت پیش‌بینی و پیشگیری است.

وی ادامه داد: ناجا برخلاف دستگاه‌های دیگر در همه جا حضور دارد و افراد برای برگزاری کنسرت بحث گردشگری، اتباع بیگانه،
آنهایی که فتنه را به‌راه انداختند گناهشان نابخشودنی است اما آنهائیکه از سر نادانی فتنه‌گران را همراهی کردند موضوعشان متفاوت است.
میتینگ‌های سیاسی و اماکن باید از نیروی انتظامی مجوزهای لازم را بگیرند و این نشان می‌دهد که ما در همه موارد اشراف کامل داریم.

احمدی‌مقدم تأکید کرد: رفتارهای ناجا سبب شده است که تمامی جریان‌های سیاسی در مورد نیروی انتظامی احساس امنیت داشته باشند و خدا را شکر ناجا هیچ وقت متهم به سوگیری در زمینه‌های سیاسی نشده است.

وی اشتراک‌گذاری اطلاعات میان دستگاه‌های مختلف را از الزامات کار امنیتی دانست و گفت: آن چیزی که به ما لطمه می‌زند بحث احتکار اطلاعات است و فرمانده ناجا با بیان اینکه طرح‌های یک شبه در مورد مهاجران افغان در کشور اجرایی نیست گفت: ما اکنون مرزهای کشور را بسته‌ایم. مهاجران به صورت رسمی و با ویزا وارد کشور می‌شود اما از کشور خارج نمی‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: رفتاری که اکنون با افغان‌ها می‌شود مناسب نیست در بعضی موارد ما شاهد بدرفتاری‌ با مهاجران بوده‌ایم و باید در نظر بگیریم که آنها برادران ما هستند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در بعضی مواقع طرف عراقی ورود افراد از مرزهای خود را محدود می‌کند گفت: در این شرایط است که ما نیز ناچار می‌شویم خروج افراد از مرزها را محدود کنیم اما مردم تصور می‌کنند که ما در این قضیه مقصر هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط امروز دنیا پیچیده شده است و تاریخ در مسیر تند خود قرار گرفته گفت: پارادایم‌ها و نظام‌های
برخی‌ها در آن زمان به ما فشار می‌آوردند که مانع از برگزاری جشن انتخابات شویم اما ما می‌گفتیم که ما از خوشحالی مردم خوشحال هستیم، چرا نباید برای خلق حماسه سیاسی، مردم جشن بگیرند.
قدیم پاسخگوی شرایط امروز جهان نیستند و باید پارادایم جدیدی به این منظور ایجاد شود.

احمدی‌مقدم با اشاره به وضعیت کنونی سوریه گفت: آنچه که در سوریه اتفاق می‌افتد تلاشی است که غرب برای ایجاد امنیت اسرائیل می‌کند البته حکومت سوریه نیز در مواردی آمادگی لازم برای برخورد با حوادث را نداشت.

وی گفت: دولت سوریه بسیار خوش‌بین بود و گمان نمی‌کرد که این اتفاقات ادامه‌دار باشد.

روایت احمدی‌مقدم از برگزاری جشن انتخابات سال ۹۲

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه وظیفه پلیس امنیت رصد و پیش‌بینی اوضاع کشور است، گفت: در اواخر دولت قبلی مسئولان دولت قاطعانه اعلام کردند که وضعیت ذخیره اقلام اساسی مناسب است و ما تا ۶ ماه کشور دچار مشکل نخواهد شد.

وی ادامه داد: اما گزارش‌های پلیس امنیت نشان داد که آنها دروغ می‌گویند و وضعیت اقلام در برخی موارد ۲ یا ۳ ماه است. پلیس امنیت این موضوع را به دولت جدید گزارش داد و آنها در جلسات مشترک خود با دولت قبلی موانع و مشکلات مربوطه را برطرف کردند و کشور از بحران نجات یافت.

احمدی مقدم در ادامه اشاره به حوادث رخ داده درباره انتخابات سال ۸۸ گفت: آنهایی که فتنه را به‌راه انداختند گناهشان نابخشودنی است اما آنهائیکه از سر نادانی فتنه‌گران را همراهی کردند موضوعشان متفاوت است.

وی افزود: خدارا شکر انتخابات ۹۲ پیروزی بزرگی برای ملت بوجود آورد و سبب انسجام داخلی شد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: بعد از حوادث سال ۸۸، دو دستگی‌هایی در کشور بوجود آمده بود که بعد از برگزاری انتخابات و انتخاب روحانی بعنوان رئیس جمهور، این دو دستگی‌ها از بین رفت و اکنون کسانی که به حاشیه
دستگیری مظنونین در بعضی جاها ۶۵ درصد و بعضی جاها یک درصد دچار اشتباه می‌شود که ما باید این یک درصد اشتباه را هم نداشته باشیم.
رانده شده‌اند نیز می‌توانند به نظام خدمت کنند.

احمدی مقدم با بیان اینکه کسانی زمانی به همراهی با دشمنان و ضد نظام بودن محکوم شدند اما بعد از انتخابات آنها قسم می‌خورند که پایبند به نظام هستند و پیرو ولایت فقیه.

وی با اشاره به برگزاری جشن پیروزی بعد از انتخابات گفت: برخی‌ها در آن زمان به ما فشار می‌آوردند که مانع از برگزاری جشن انتخابات شویم اما ما می‌گفتیم که ما از خوشحالی مردم خوشحال هستیم، چرا نباید برای خلق حماسه سیاسی، مردم جشن بگیرند.

احمدی مقدم ادامه داد: ما در آن زمان اولین تبریک را به دولت گفتیم و دولت نیز از ناجا به صورت رسانه‌ای و رسمی تشکر کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سیاست نیروی انتظامی همراهی و همکاری با تمام جناح‌های سیاسی است، گفت: برای ما فرق نمی‌کند که دولت از چه جناح سیاسی باشد، ما رویکرد جناحی و حزبی نداریم و به دنبال برقراری امنیت در کشور هستیم.

فرمانده ناجا افزود: اگر امنیت در کشور برقرار باشد و چرخ اقتصاد بخوبی بچرخد جرم و جنایت در جامعه کم می‌شود و ما نیز به دنبال کم شدن جرم و جنایت در جامعه هستیم.

تشویق ناجا از سوی رهبری/ اصلاح برخورد با مظنونین پرونده‌ها

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه برخورد ما با شهروندان و مظنونین باید به درستی انجام شود، گفت: برخی گزارش‌ها می‌گوید که دستگیری مظنونین در بعضی جاها ۶۵ درصد و بعضی
ناجا بخاطر برگزاری انتخابات، اجلاس سران، طرح‌های نوروزی و امنیت مرز از سوی مقام معظم رهبری مورد تشویق قرار گرفته است.
جاها یک درصد دچار اشتباه می‌شود که ما باید این یک درصد اشتباه را هم نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: زمانی بحران بزرگی در کشور ایجاد می‌شود آنگاه می‌توان یک درصد خطا را قابل قبول دانست اما ما نباید حتی یک نفر را نیز به صورت اشتباه بازداشت کنیم و به دست و پای او دستبند بزنیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه طرز برخورد ما با متهمین جرایم مختلف باید متفاوت باشد، گفت: آن کسی که جانی و شرور است باید به دست و پای او دستبند است اما آن کسی که برای یک دعوای خانوادگی ساده و یا بدهی اندک بازداشت شده نباید مانند آن جانی با وی برخورد شود.

وی در مورد سیاست ناجا در بحث حجاب و امنیت اخلاقی گفت: هیچ مسئولی در دولت در مورد اینکه ما برای حجاب سخت‌گیری نمی‌کنیم اظهارنظری نکرده است. سیاست ناجا این است که با یک ضرب آهنگ ملایم پیش برود و برخوردها را دائمی کند.

احمدی مقدم تاکید کرد: من با کار بعضی از رسانه‌ها که می‌خواهند به این ضرب‌آهنگ شدت ببخشند مخالفم.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه عوامل نیروی انتظامی گفت: ناجا بخاطر برگزاری انتخابات، اجلاس سران، طرح‌های نوروزی و امنیت مرز از سوی مقام معظم رهبری مورد تشویق قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اینکه رهبری در تشویق‌هایشان نام بنده را می‌آورند به این معنی نیست که تشویق‌ها برای شخص بنده است بلکه تشویق‌های برای کل ناجا است.

کروبی: شما به هشت میلیون مردم تهران خندیدید

کروبی: شما به هشت میلیون مردم تهران خندیدید
 
 
با این کارهایی که این چند سال کردید ما اصلاح‌طلبان را سرافکنده کردید.
کروبی: شما به هشت میلیون مردم تهران خندیدید
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
وزیر کشور دولت اصلاحات که خود در انحلال شورای شهر تهران نقش داشت می‌گوید: همان دست‌هایی که انتخابات دور اول شوراها را به آنجا کشاند و اختلافات بین اعضا را دامن زدند، متأسفانه در حال حاضر نیز فعال شده‌اند. اکنون می‌بینیم که برخی از رسانه‌ها برای دامن زدن به اختلافات بین اعضای اصلاح‌طلب شورا از یک سو و بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از سوی دیگر فعال شده‌اند.


موسوی لاری در مصاحبه با ایسنا گفت: اختلافات در شورای اول نیز از اینجا شروع شد و کم‌کم عده‌ای به آن دامن زدند به نحوی که آبرو و حیثیت شورا رفت و به انحلال کشیده شد. به نظر من همان دست‌هایی که آن اتفاق را در مورد شورای اول ایجاد کردند، اکنون فعال شدند و درصدد هستند که شورا را به چالش بکشند و آن را با مشکل روبرو کنند.


وی توضیح دقیق‌تری درباره هویت این افراد ارائه نکرد. شورای شهر اول تهران در واقع به درگیری میان دو گروه 7 و 8 نفره کارگزارانی و همبستگی- مشارکتی تبدیل شده بود و شدت اختلافات در میان این دو طیف عملاً به تعطیلی شورا و ممانعت طرفین از برگزاری جلسات منجر شد. حتی پا در میانی هیئت حل اختلاف و دیگران نیز موجب فروکش کردن درگیری‌ها نشد به نحوی که سرانجام وزارت کشور اقدام به شکایت از شورا کرد و هیئت مرکزی حل اختلاف نیز به ریاست محمدعلی ابطحی (رئيس دفتر خاتمی و معاون پارلمانی دولت اصلاحات) حکم به انحلال شورای شهر تهران در تاریخ 25 دی 1381 داد.


پیش از این، آن گزارش تحقیق و تفحص مجلس ششم که لحنی انتقادی داشت با تمسخر عطریانفر رئیس کارگزارانی شورا مواجه شده بود. عطریانفر مدعی شده بود گزارش هیئت تحقیق و تفحص خاصیتی ندارد و نمایندگان مجلس به هنگام شنیدن گزارش به آن خندیده‌اند. این موضع به قدری تحقیرآمیز بود که مهدی کروبی رئيس مجلس 28 آبان 1381 مجبور به موضع‌گیری شد و گفت: «در رابطه با شهرداری(شورای شهر) یک کم لطفی‌هایی و یک بی‌مهری‌هایی به مجلس شده که من لازم می‌دانم تذکر بدهم.... عده‌ای از نمایندگان به من تذکر دادند و بعد صورتی از فرمایشات آقایان بعد از تحقیق و تفحص آوردند که واقعاً برای من جای تعجب است. واقعاً متأثرم از اینکه در مقابل تحقیق و تفحص این حرفها را زدند. این حق مجلس است که تحقیق و تفحص کند.»


کروبی همچنین گفت: من از برادر بزرگوارمان آقای عطریانفر (رئيس شورای شهر تهران) انتظار ندارم چنین حرف‌هایی بزنند که «وقتی گزارش تحقیق و تفحص خوانده شد اکثر نمایندگان خندیدند.» من که اینجا بودم خبری ندارم. اما آقای عطریانفر یک چیزی به شما برادر عزیزمان بگویم آقایان نمایندگان را نمی‌دانم خندیدند یا نخندیدند اما به شما می‌گویم شما مجموعه‌تان نه به ما خندیدید و نه به مجلس خندیدید به 8 میلیون مردم تهران خندیدید. با این کارهایی که این چند سال کردید ما اصلاح‌طلبان را سرافکنده کردید.

تلاش سایت هاشمی برای تشکیک در برگزاری نماز جمعه!

با زیرسؤال بردن منصوبان رهبری صورت می‌گیرد:
تلاش سایت هاشمی برای تشکیک در برگزاری نماز جمعه!
سایت اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی با بازخوانی برخی سخنان گذشته "آیت‌الله" در خصوص نمازجمعه و وابستگی امامان جمعه به حکومت، تلاش مذبوحانه ای برای تحریک افکار عمومی علیه ائمه جمعه منصوب از سوی رهبری نظام دارد.
تلاش سایت هاشمی برای تشکیک در برگزاری نماز جمعه!
به گزارش جهان، صراط نوشت:

پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی آخرین روز هفته گذشته و در هنگامه سکوت خبری رسانه های داخلی، با بازنشر برخی سخنان گذشته هاشمی رفسنجانی با موضوع نمازجمعه و ائمه جمعه ـ که مشخص نیست در آن زمان با چه انگیزه ای بیان شده اند ـ، تلاش دارد تا هاشمی را به صحنه نمازجمعه برگرداند؛ آن هم با تلاشی که از آن بوی ناپاکی به مشام می رسد!
ادامه نوشته

آقای هاشمی!مردم منتظر عذرخواهی شما هستند

آقای هاشمی!مردم منتظر عذرخواهی شما هستند

جهان- "در شیپور دمیده می‌‏شود، و بر اثر آن، جز آنکه خدای بقای او را خواسته است، هر که در آسمانها و زمین است‏ یکسر مدهوش مرگ می‏‌شوند، سپس بار دیگر شیپور دمیده می‏‌شود و ناگهان مردمان (از خواب مرگ) برخاسته و در صحنه محشر نظاره گر (سرنوشت‏ خود) می‏‌گردند."
این جملات توصیف خداوند قادر از دمیده شدن در "صور" توسط حضرت "اسرافیل" است. (زمر / ۶۸)

هنوز قیامت نشده اما گویا حضرت اسرافیل اینجاست و در صور خود هم دمیده است؛ اکبر هاشمی رفسنجانی!

ادامه نوشته

واكنش عضو كمسيون امنيت ملی به مواضع هاشمي پیرامون حزب‎الله لبنان و فلسطین/

واكنش عضو كمسيون امنيت ملی به مواضع هاشمي پیرامون حزب‎الله لبنان و فلسطین/
مواضع اخیر هاشمي جفاي بزرگ به نظام و عامل تفرقه در جبهه مقاومت است/ پيگير عكس‌العمل وزارت خارجه به اين اظهارات هستيم

 گروه سياسي:‌ مواضع اخير آقاي هاشمي رفسنجاني درباره مسئله فلسطین، حزب‎الله لبنان و رژيم صهيونيستي كه اظهار نظر چندي پيش وي مبني بر سر جنگ نداشتن ايران با  اسرائیل را يادآور شده و حكايت از زنجيره‌اي بودن اين مواضع دارد، واكنش‌هايي را به همراه داشت.

ادامه نوشته

واكنش عضو كمسيون امنيت ملی به مواضع هاشمي پیرامون حزب‎الله لبنان و فلسطین/

واكنش عضو كمسيون امنيت ملی به مواضع هاشمي پیرامون حزب‎الله لبنان و فلسطین/
مواضع اخیر هاشمي جفاي بزرگ به نظام و عامل تفرقه در جبهه مقاومت است/ پيگير عكس‌العمل وزارت خارجه به اين اظهارات هستيم

 گروه سياسي:‌ مواضع اخير آقاي هاشمي رفسنجاني درباره مسئله فلسطین، حزب‎الله لبنان و رژيم صهيونيستي كه اظهار نظر چندي پيش وي مبني بر سر جنگ نداشتن ايران با  اسرائیل را يادآور شده و حكايت از زنجيره‌اي بودن اين مواضع دارد، واكنش‌هايي را به همراه داشت.

ادامه نوشته

گفتگوی خواندنی با مسئول اسلامی کردن دانشگاه‌ها:

گفتگوی خواندنی با مسئول اسلامی کردن دانشگاه‌ها:
توفیقی اندیشه‌های سکولار دارد و در فتنه ۸۸ صریح به میدان ‌آمد/ پیگیری دروغ تقلب در انتخابات چه ربطی به اعتدال دارد؟

رجانیوز - گروه سیاسی: حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان، مسئول کمیته اسلامی کردن دانشگاه‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در خصوص احتمال معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم دولت یازدهم، اظهار داشت: در مورد آقای توفیقی دو نکته خیلی آشکار است که باید به آن توجه کنیم؛ نکته اول این است که وی دارای اندیشه‌های سکولار است و قائل به اسلامی شدن دانشگاه‌ها نیست.

ادامه نوشته

آقای هاشمی! فکر می‌کنید این‌ها شعارهای چه کسی است؟

آقای هاشمی! فکر می‌کنید این‌ها شعارهای چه کسی است؟
 
مولّف کتاب «راز قطعنامه» گفت:‌ یک دلیل سرکشیدن جام زهر از طرف امام(ره) این بود که عده‌ای می‌گفتند چطور می‌شود ایشان را از مواضعشان عقب‌گرد داد و می‌خواستندکاری کنند نقاط برتری که در دست ماست از دسترس نیروهای رزمنده ما بیرون شود.
آقای هاشمی! فکر می‌کنید این‌ها شعارهای چه کسی است؟
ادامه نوشته

پاسخ کیهان به هاشمی/ مگر شما برای تغییر دولت خون به پا نکردید؟

پاسخ کیهان به هاشمی/ مگر شما برای تغییر دولت خون به پا نکردید؟
 
 
آقای هاشمی پیش از این خود را به رای مردم گذاشته و منطقاً نمی‌تواند رای 7/50 درصد رای‌دهندگان به دکتر روحانی را به نام خود مصادره کند.
پاسخ کیهان به هاشمی/ مگر شما برای تغییر دولت خون به پا نکردید؟
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
«مردم در انتخابات ایران کاری کردند که در کشورهای دیگر برای آن باید خونها ریخته شود.»
ادامه نوشته