9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

پلی بوی و آرم خرگوش آن چه معنایی در بر دارد

این مقاله قصد دارد تا شما را با آرم پلی بوی بیشتر آشنا کند تا بدانید که این مارک در ظاهر زیبا چه معنای و مفهوم زشت و ناپسندی را در عقب دارد



متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم از معنی آرم پلی‌بوی (خرگوش پلی‌بوی) استفاده از محصولات و ارم این کمپانی در کشور ما رو به افزایش است.


  استفاده از محصولات این شرکت، در سرتاسر جهان برای افراد زیر 18 سال ممنوع می‌باشد، اما در ایران آرم این شرکت را به عنوان یک علامت فانتزی گاه بر روی بعضی از لباس‌ها و تی‌شرت‌های کودکان و نوجوانان دیده می‌شود، و حتی مارک آن، به عنوان شرکت سازنده، روی لباس‌ها و عطرهای برخی فروشگاه‌ها نیز یافت می‌گردد، و به تازگی برخی فروشگاه‌های فروش بدلجات و حتی طلا فروشی‌ها نیز اقدام به ساخت آرم این شرکت نموده‌اند، که هم جای تامل داشته و هم مراقبت مسئولین ذیربط را بیشتر می‌طلبد. پلی بوی نام یک مجله معروف آمریکایی است که ماهیانه در ده‌ها کشور، و به زبان‌های مختلف منتشر می‌شود و شامل مقالات سیاسی، اجتماعی، ورزشی، و مصاحبه‌هایی با اشخاص مهم دنیا است. اما این همه ماجرا نیست، بلکه رسالت اصلی این مجله که در قالب مقالات ذکر شده مطرح می‌گردد، با دیدگاه مسایل بصورت صرفا جنسی است، و همواره بر روی جلد آن، تصاویری مستهجن از دختران و زنان کاملا برهنه به چاپ می رسد.


این مجله، که در جامعه آمریکا-کانادا، به مجله مردان شهرت دارد، به گرفتن مواضع شدید لیبرالی در مسایل مهم سیاسی آمریکا و جهان معروف است. 

بنیانگذار این مجله که شخصی به نام "هیو هیپر" است، به جهت سخنرانی‌های تندی که در آن‌ها از آزادی‌های کامل جنسی به عنوان انقلاب جنسیت سخن می‌گفت، به عنوان نماد جنسیت‌گرایی آمریکا معروف شد، و در پی آن در سال 1953 اقدام به انتشار یک مجله کاملا سکس‌گرا، که همه مسائل جامعه، از قبیل سیاست، ورزش، کار و ... را با دید مسائل سکس، مطرح می‌نمود، و بعدها با گسترش ایده خود به یک تراست جهانی، مجله پلی-بوی را به پلی بوی اینترپرایز تغییر داده و سلطه خود را به تمامی نشریات نوشتاری و صوتی تصویری گسترش داد.

وی در طول دهه پنجاه و شصت میلادی، نبرد بزرگی را علیه ازدواج، و پیمان زناشوئی برپا کرد، که چندی بعد، فمنیست‌های افراطی، بسیاری از پزشکان طرفدار کنترل جمعیت، و حتی نظریه‌پردازان مارکسیست، در امریکا به این نهضت پیوسته، و در مقیاسی وسیع و گسترده که با حمایت این مجله که حال به یکی از سیاست‌گذاران آمریکا بدل شده بود، جنگی وسیع و همه جانبه را علیه ازدواج به راه انداختند.
در سال 1972 یک جامعه‌شناس فمینیست افراطی، به نام "جسی برنارد"، ادعا کرد که ازدواج برای یک مرد سلامتی، تندرستی، اعتبار، و آرامش‌های روحی-روانی بوجود می‌اورد، در حالی که همین مسئله برای یک زن بر عکس بوده و علاوه بر محدودیت‌های اجتماعی، افسردگی و بیماری‌های روحی-روانی را شامل می‌شود. و هرگاه مقاله‌ای از "جسی برنارد" منتشر می‌شد، آمار طلاق بصورت تصاعدی بالا می‌رفت، و این شخص انقلابی را که "هیو" برپا کرده بود با شعار "ازدواج تعهدی نه برای همه عمر، انتخابی پیوسته آزاد" رهبری کرد، تا آنجا که حتی امروزه در کالج‌ها به دانشجویان خود می‌آموزند که ازدواج اثری نامطلوب بر روان زن خواهد گذاشت، ادامه پیدا کرد.

مبارزان گروه‌های فمنیست تا آنجا بالا گرفت که در سال 1999 دیوان عالی کانادا، اعلام کرد: قوانینی که ازدواج را مورد حمایت قرار می‌دهند تبعیض‌آمیز می‌باشند، زیرا مزایای یکسانی را به زوج‌های همجنس‌گرا ارائه نمی‌دهند.

پلی‌بوی که حالا به عنوان مکتبی نوظهور در جهان مطرح شده، با هدف تخریب خانواده و آزادی بی‌قید و شرط زنان و مردان در روابط خود، یکی از مخرب‌ترین اثرات خود را در جوامع آزادیخواه(!!!) بر جا گذاشت، اندیشه‌ای که برای فروپاشی نهاد خانواده مطرح شد، حال آثار مخوف خود را در همین جوامع نشان می‌دهد، و بستر خانواده‌ها و انگیزه جوانان برای ازدواج، که چیزی نبود جز آزادسازی کامل جنسی، انسانیت انسان‌ها را در منجلابی فرو برده که با هر دست و پا زدن، فقط مدت زمان خفگی را تسریع می‌کند

بر مبنای تفکر مکتب پلی‌بوی‌ایسم، زنان حق دارند از جسم خود، به هر نحو که می‌خواهند، بدون عواقب آن، (حتی با داشتن همسر و فرزند)، استفاده کنند، و کسی هم حق اعتراض بر آنان نخواهد داشت، زیرا که محکوم به تحجر و عوام‌زدگی خواهد شد، و آنچه را که خداوند برای همه مخلوقات خود، و به شکلی آرمانی و مقدس قرار داد، به عنوان صرفا یک سرگرمی، و یا از آزادی‌های فردی، به لجن کشیده شد.

این مجله که حال می‌توان آن را سازمانی مخوف و شیطانی نام نهاد، برای ترویج و تشویق به فحشا، پول‌های گزافی خرج می‌کند، به عنوان مثال به زنی که حاضر شود تصویر عریان خود را روی جلد مجله قرار دهد، مبلغ 65000 دلار پرداخت می‌کند، و طبعا اگر این شخص از زنان و دختران معروف و هنرپیشگان یا خوانندگان باشد، مبلغ آن به مراتب بالاتر خواهد بود، بطور مثال افراد معروفی که به جهت وسوسه دریافت این مبالغ حاضر با این کار شده‌اند می‌توان از "مادونا" خواننده و هنرپیشه، "ایمی گاف" دونده و عضو تیم پرش ارتفاع، "آنا نیکول اسمیت" هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون، "پتی دیویس" دختر رونالد ریگان رئیس جمهور پیشین امریکا، "لاتو جکسون" خواهر کوچک مایکل جکسون، و بسیاری دیگر نام برد.

این مجله که رتبه نخست را در تیراژ چاپ در امریکا و اروپا داراست، در بسیاری از کشورها اجازه فعالیت ندارد، کشورهایی اسلامی و غیر اسلامی، ولی غالبا شرقی، که حرمت خانواده در آن‌ها هنوز حفظ شده است، مانند هند، چین، تایلند و سنگاپور، و در اکثر کشورهای اسلامی داشتن آن جرم محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که این مجله در خود امریکا و کانادا، برای فروش با محدودیت‌هایی روبرو است، بطور مثال، فروش آن به افراد زیر 18 سال ممنوع و جرم بوده، و ارائه آن در کتابفروشی‌ها و مکان‌هایی که این مجله را عرضه می‌کنند، با پوششی پلاستیکی و در مکانی غیر منظر عموم، مانند بلاترین قفسه‌ها، و مکان‌های خاص آزاد است.
این مقاله، علاوه بر یک هشدار به جوانان عزیز کشورمان، جستارگشائی بود برای تعامل با صاحب‌نظران و علاقمندان دین و کشور عزیمان ایران، تا بدانند که دشمن برای رسوخ در جوانان ما نه فقط از حربه‌های جنگی، که گاه از حربه‌هایی نامرئی هم استفاده خواهد نمود .


منبع : http://hamshahrijavan.blogsky.com/1389/03/09/post-485/

نظرات 25 + ارسال نظر
اریناز سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:28

مر۳۰ که این مطلب رو گذاشتین
ولی کاش همه می تونستن با فلسفه این مارک اشنا بشن

sara سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:26

با تمام این ها بازم از این مارک خیلی خیلی خوشم میاد حالا شما هر چی میخواهید بگید

ghazal شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:16

برو بابا .من عاشقاق این مارکم.من خودم سرویس گردنبند.گوشواره.انگشتر پلی بوی رو دارم

پری شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://http://hamshahrijavan.blogsky.com/1389/03/09/post-485/

من عاشق این مارکمهرکس یه نظری داره.نظرشماهم محترمه. البته بستگی داره چه طوربهش نگاه کنیم

مهدیه جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:28

خفن باحال بود

ghazal دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:40

زیباترین برند دنیا
عاشقشششم

عسل جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:35

من نمیدونستم واقعادستتون دردنکنه تازه انگشتروعکس هاش روهم داشتم ونمیدونستم بده منم یک نوجوانم ممنون ازتون

فردین چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:59

Man namidonstam shomaha in ghad hashari hastid wow

Łǻ¥ βФÿ₱ چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:36 http://9day88.blogsky.com

خخخخخخ با اینکه اینارو میدونستمو شما هم گذاشتین اما خو چی کار کنم دوسش دارم خخخخخخ

ساناز یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:39

مرسی از مطلب زیباتون بع امید روزی که دیگه از این مارک تو کشور نداشته باشیم

me شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:47

به هر حال مارک قشنگیه من که از روی قصد دنبالش نیستم تو اتام کلی پوستر ازش دارم

مرضیه چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:01

خیلی خوبه همین طورکه اونا تبلیغات زیاددارن ماهم بایدایناروخنثی کنیم باآگاهی زیاد ممنونم

مهدیه دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:22

سلام.. از بابت مطالبتون ممنونم و واقعا بابت اینکه یه همچین دیدگاهایی تو کشور مام در حال شیوعه نگران ونارحتم همینطور برای سست شدن بنیان خانواده در آینده ای نه چندان دور.. خدا خودش رحم کنه

بی نشان دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:39

واقعاً ممنون از شما که این مطالب هشداردهنده و آگاهی ساز رو ارائه دادید.
به امید ظهور آقامون حضرت مهدی (عج)

بنت الهدی.م شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:29 http://mamdrs.blog.ir

کبکی که سرش رو توی برف فرو میکنه و با اینکه از حوادث اطرافش آگاهه،ولی نمیخواد باورشون کنه،بیشتر از همه آسیب میبینه
ممنون از پست فوق العاده تون
کاش نوجوونای ما یکم به اطرافشون توجه کنن و بینن که چطوری داره از همه طرف به رهبری امریکا و اسرائیل بهشون حمله میشه و از خودشون دفاع کنن نه اینکه با جون و دل پذیرای این حملات باشن
اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب الکبری
یاعلی

Aliakbar.₩M دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:21

با سلام. داشتم نظرات رو میخوندم خیلیا گفتن که از این مارک خششون میاد چه خشتون بیاد چه نیاد این مارک دو تا از مهم ترین نماد های فراماسونری توشه یکی اینگه خرگوش یکی از سمبل های مهم فراماسونری که نماد س.ک.س و باهوشی برای اوناست و یکی دیگه اگه دقت کنین فقط چشم چپ خرگوش معلومه که فراماسون ها باور دارن که چشم راست شیطان آسیب دیده که اون خودش داستانیه برای خودش و شیطان فقط چشم چپش سالمه.

- - سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:09

هر سیستمی دلیلش اقتصادیه و مسائل مختلف فقط بهانه است، کشور ما بدون این سیستم ها در حال گسستگی نظام خانواده و این باز بخاطر فقر فرهنگی و اقتصادیه همه چی بر مبنای آموزش صحیح و آزاده هر کسی آزادنه حق انتخاب مسیر زندگی خودش داره

ساغر یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:21

واقعا عاشقشم خیلی نازه سفارش دادم یه جا برام سرویسشو درست کنن همم یه تیشرت دادم برام روش نقششو زدن و سرویس رو تختی هم دادم برام دوختن با همین مارک ولی روی هیچ نظری نیس من فقط دوستش دارم چون خشگله همین و بستگی به دیدگاه داره که چطور بهش نگاه کنی برام مهم نیس مسائل دیگری

Nr چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 10:49

من هرچی میخونم نمیفهمم

solider of mahdi پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 03:49

متاسفانه مردم ما سواد ندارند همش تو شبکه های اجتماعی مثلا اینستا هستند معنی نماد ها و کلمات انگلیسی رو نمی دونند دشمنان اسلام هم از همینطریق قرار به جوان ها ضربه بزنند یعنی از طریق جهل و نادانی خداوند تو قران خیلی به جامعه اسلامی هشدار داده در این مورد اما این روز ها جوان ها کمتر به اگاهی و خرد اهمیت میدن خود من یک جوانم اما این جور ادم ها رو جز بدبخت نمی بینم.
god dose not need you you are the one need him fool.

مجتبی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 13:48

تو کامنت ها یه عده تعریف کردن و مخالفت کردن با مقاله یا انتقاد کردن و یه عده هم موافقت کردن .نظر من اینه که این ارم خرگوش تک چشم، ارم بچه باز ها هست.اگه فردا یک ارم برای هم جنسگرا ها یا کسایی که بدون ازدواج متولد میشن (حرام زاده ها) بیاد هر چقدر هم زیبا باشه من به شخصه استفاده نمیکنم حالا یه عده شاید دوش داشته باشن که حتی اون رو هم استفاده کنن و به قول خودشون یه جور دیگه نگاه کنن به هر حال اونها میدونن و خدایشون و ما میدونیم و خدایمون. این ارم ها و نماد ها تزویر نیست که یه عده ظاهرش رو میبین این دیگه ظاهر و‌باطنش مشخص هست .

هادی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:23

اللهم انی اسعلک بحق محمد و ال محمد.

اللهم جعل نور فی بصری و بصیرت فی دینی و یقین فی قلبی و اخلاص فی عملی و سلامت فی نفسی وسعت فی رزقی و شکرا ابدا ما ابقیتنی.

خدایا نور در چشمانم و بصیرت در دینم و یقین در قلبم و خلوص در عملم و سلامتی در دلم و افزایش در روزیم و شکرگذارت باشم مادامی که باقی هستم.

محمد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 16:12

سلام
غزل خانوم
اگرروزی یک عکس زن یامردی خوشت بیاد وبعدبفهمید آن عکس قاتل مادرت بوده ؛آیا بازهم به معنی اش کاری ندارید؟

مبینا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 13:12

همیشه دنبال یه اطلاع رسانی و منبع مطالعه بی هدف بودم اما هیچوقت پیدا نکردم
هرکی اطلاعاتشو درقالب عقاید خودش مطرح میکنه

کالین چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 04:36

درود ممنون بابت توضیحات کاملتون خیلی عالی که آگاه میکنید ❤️
ممنون از دوستانی انسانیت خودشونو و بیزاری خودشونو از این جنایت در کامنتا نشون دادن
کامنتارو خوندم و فهمیدم
فقط یه ایرانی احمق و حروم زاده میتونه به اعتقاد نجس و این جنایت بخنده و افتخار کنه به علایق نجسش
کشور ایران هیچوقت با وجود همچنین ادمایی درست نمیشه ک مقصر باز خود دولته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد