9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

حیف خون ندا...غیرت مورچه از شما بیشتره!


کیهان: به سربالایی افتادن گروهک های اپوزیسیون پس از تحرک ناکام در بهمن و اسفند ۸۹ باعث زد و خوردهای لفظی تازه در این مجموعه خارج نشین شده است.

شبکه بالاترین که پس از چاخان های چند هفته ای، روزگار بدی را می گذراند ضمن سلب مسئولیت از خود و حمله به گروه موسوم به شورای هماهنگی راه سبز نوشت: «جنبش کاملا در حال فرسایش است.

وقتی موسوی و کروبی گرفتار شدند، نمایندگانی با برچسب شورای هماهنگی و با تاخیر و اختلال در تصمیم گیری، سریال سه شنبه های اعتراض را بنیان گذاری کردند اما حالا سرعت سازماندهی آنچنان کم شده که گویا آقایان مشاور فراموش کرده اند چرا در اروپا و آمریکا تشریف دارند. نه صدایی از آنان شنیده می شود نه تکانی مشاهده می گردد به نحوی که جنبش را به اضمحلال برده است.»

نویسنده بالاترین با بیان اینکه «خودمان را گول می زنیم و می گوییم رژیم رفتنی است. با کدام مبارزه؟ تمام مبارزه و انقلاب ما منحصر به فضای مجازی شد» ادامه می دهد: حقیقت تلخی است ولی ما آماده نیستیم و به خودمان اطمینان نداریم. ما سرخورده و افسرده و عصبانی هستیم چون آرزوهایمان با آنچه قادریم یا حاضریم انجام دهیم، هیچ تطابقی ندارد.

بالاترین در مطلب دیگری نوشت: این بود آن همه ادعا و ابتکار؟ این بود جنبش اعتراضی شما؟ به کجا رسیدید؟ خوابید یا بیدارید؟ نکنه حکومت رو تغییر دادید ما خبر نداریم؟ خاک بر سرتون... حیف خون ندا... غیرت و لیاقت یه مورچه از شما بیشتره.

«ن-ک» کاریکاتوریست خارج نشین نشریات زنجیره ای نیز که متهم به همکاری با سازمان های امنیتی نظام شده، در پاسخ در «خودنویس» نوشت: تعطیلات نوروزی را دو هفته رفتم اروپا و آلمان و ایتالیا. برخی دوستان ساکن اروپا را دیدم. دوستانی هم معتقد بودند که برخی مطالب انتقادی رسیده به خودنویس را مغزهای متفکر امنیتی می نویسند. راستش تا آنجا که می دانم این دوستان امنیتی تر از گمنام های «شورای هماهنگی» نیستند! در گپی با یکی از دوستان سبز آلمان، بیشتر به این نتیجه رسیدم که روش امنیتی شورا نشان سابقه امنیتی می تواند داشته باشد، وگرنه دلیلی برای «گمنام» ماندن کسانی که مدعی رهبری اند وجود ندارد.

کد خبر:83740 -

منبع : رجانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد