9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

زاهدی در گفت‌وگو با فارس:
وزیر پیشنهادی علوم از نقش‌آفرینان فتنه نباشد/ پیام مجلس به دولت

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند و بی‌بصیرتی خود را از این طریق به نمایش گذاشته‌اند، نمی‌توانند سکاندار وزارتخانه‌هایی همچون علوم باشند.

خبرگزاری فارس: وزیر پیشنهادی علوم از نقش‌آفرینان فتنه نباشد/ پیام مجلس به دولت

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس گفت: کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و بی‌بصیرتی خود را از این طریق به نمایش گذاشته‌اند، نمی‌توانند سکاندار وزارتخانه‌هایی همچون وزارت علوم باشند و انتظار مجلس از دولت این است که در معرفی وزیر پیشنهادی به موضوع فتنه و نیز سطح علمی و توانمندی و قابلیت فرد برای اداره این وزارتخانه توجه داشته باشد.

وی افزود: رأی عدم اعتماد مجلس به وزاری پیشنهادی آموزش‌و‌پرورش، علوم و ورزش و جوانان این پیام را به دولت منتقل کرد که حوزه آموزش برای مجلس از حساسیت بالایی برخوردار است که این موضوع علاوه بر وزارت علوم، وزارتخانه‌های آموزش‌و‌پرورش و ورزش و جوانان را نیز در بر می‌گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: پیام مجلس به دولت این است که کسانی باید در رأس این سه وزارتخانه قرار بگیرند که به تعلیم و تربیت اسلامی آشنا باشند و با برنامه‌ریزی برای رشد و شکوفایی و خلاقیت به منظور ارتقا جایگاه علمی و تربیتی جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد