9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی:

 اسراییل با مخالفان ایرانی رابطه محرمانه دارد+ سند

ایران هسته ای: یک نماینده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در اعترافی بی سابقه اعلام کرد اسراییل با مخالفان ایرانی در ارتباط است.

شای هرمش (Shai Hermesh) نماینده تندرو پارلمان اسراییل روز چهارشنبه 12 بهمن 1390 (اول فوریه 2012) در دیدار با امیر عباس فخرآور، یکی از چهره های ضد انقلاب مقیم امریکا از روابط محرمانه دولت اسراییل با مخالفان ایرانی خبر داد.

بنابر گزارش روزنامه جروزالم پست، هرمش گفته است: «مطمئن هستم روابط محرمانه ای بین اسرائیل و مخالفان با ایران وجود دارد اما به عنوان یک عضو مخالف در کنست راهی برای پی بردن به جزئیات آن ندارم».

هرمش که عضو حزب کادیماست، خطاب به فخر آور اضافه کرده است: «تقریبا همه نمایندگان در کنست از افراطیون راست گرا گرفته تا تندروهای چپگرا از آرمان شما حمایت می کنند. 6 میلیون یهودی در اسرائیل از شما حمایت می کنند».

فخرآور هم در این دیدار گفت که مایل است روابط نزدیکی با اسرائیل داشته باشد و تا جایی که می تواند از امکانات این کشور برای مبارزه با جمهوری اسلامی استفاده نماید.

جروزالم پست همچنین در روز 10 بهمن از قول فخر آور نوشت: «اعمال تحریم های بسیار شدید اقتصادی می تواند تهران را از پا دراورده و مانع از ظهور ایران هسته ای شود».

امیر عباس فخر آور که خود را رییس کنفدراسیون دانشجویان ایرانی می خواند به همراه ساغر کسرایی سخنگوی این تشکل کذایی یک هفته اخیر را در اسراییل به سر برده است.

این دو نفر در روز 8 بهمن هم با تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق اسراییل دیدار کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ITدوستان یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:41 http://www.it-2020.mihanblog.com/

سلام دوستم
مثل ساحل آرام باش ، تا مثل دریا بی قرارت باشند . . .
آپم؛؛؛؛؛؛
خوشحال میشم نظر بدی....
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد