9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

روایت شریعتمداری از خطبه‌های رهبر انقلاب


مهر: مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه نباید در پیچ و خم دیپلماسی کلاسیک محصور شویم به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: معتقدم در بیانات رهبر معظم انقلاب حرف اضافه‌ای نیست از این رو فرمایشات ایشان پاشنه آشیلی برای آمریکا بود.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان شامگاه امشب در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز ، فردا که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شد با اشاره به خطبه های دیروز رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران افزود: معتقدم در فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرف اضافه‌ای نیست از این رو فرمایشات رهبری پاشنه آشیلی برای آمریکا بود همچنین ایشان نمونه هایی از شکست های آمریکا را ارائه و رسما اعلام کردند که ما در جنگ 33 روزه و 22 روزه علیه اسرائیل وارد شدیم و از این به بعد هر کشوری که بخواهد علیه رژیم صهیونیستی بایستد از او حمایت خواهیم کرد این موضوع برای اولین بار بود که از سوی رهبری مطرح شد.

شریعتمداری در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هیچگاه در پنهان چیزی نمی کنند که در بیرون مغایر آن عمل کنند افزود: ممکن است برخی از مسائل به صورت علنی مطرح نشود اما در این خطبه ها مشاهده کردیم که ایشان چگونه با اقتدار مواضع انقلاب اسلامی را بیان کردند و نمونه هایی از پیروزی ما را روی میز قرار دادند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه از ابتدا با انقلاب اسلامی درگیر بوده است افزود: این درگیری برای آن است که به همت امام نسخه اسلام بر کرسی حاکمیت نشانده شده است اگر این کرسی محقق نمی شد فقط در کتاب ها نوشته می شد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: نسخه اسلام فراتر از مرزهای جغرافیایی قرار دارد کما اینکه امروز آن را مشاهده می کنیم ضمن آنکه اسلام ظلم ستیز است و مقابل نظام سلطه می ایستد و این ایستادگی باعث شده است که ما با تحریم های اقتصادی، 8 سال دفاع مقدس، جنگ نفتکش‌ها امروز با ماجرای انرژی هسته ای روبرو شویم.

شریعتمداری گفت: این برخوردها به دلیل ماهیتی است که در بین نظام اسلامی و نظام سلطه وجود دارد و برای عبور از آن باید یکی از این دو طرف کوتاه بیایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد