9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

فعالیت بلک واتر در مرز ترکیه سوریه!

 یکی از روزنامه‌های ترکیه از حضور فعال شرکت به اصطلاح امنیتی بلک واتر آمریکا در نوار مرزی ترکیه با سوریه و عبور از این مرز به داخل خاک سوریه خبر داد.

 به گزارش فارس، در حالی که علیرغم افشاگری‌های منابع متعدد رسانه‌ای و اطلاعاتی منطقه در مورد همکاری نزدیک دولت ترکیه با گروه‌های معارض تروریستی علیه دولت دمشق، مقامات آنکارا هرگونه همکاری با تروریست‌های فعال در نوار مرزی ترکیه با سوریه و در داخل خاک سوریه را انکار می‌کنند، یکی از روزنامه‌های چاپ ترکیه از حضور شرکت معروف آمریکایی بلک واتر در این منطقه خبر داد.
 
نام شرکت به اصطلاح امنیتی و در واقع تروریستی بلک واتر برای اولین بار در عراق و در دوران اشغال این کشور توسط آمریکا با کشتار غیرنظامیان عراقی مطرح شد و در ادامه این شرکت از افغانستان و پاکستان و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سر درآورد.
 
روزنامه آیدین لیک ترکیه در گزارشی پیرامون فعالیت‌های جدید این شرکت نوشت که بلک واتر اینک در نوار مرزی ترکیه با سوریه فعال شده و تروریست‌های وابسته به این شرکت از طریق استان مرزی هاتای ترکیه به داخل خاک سوریه اعزام می‌شوند.
 
آیدین لیک تصریح کرد که برخی ماموران بلک واتر نیز به منظور آموزش تروریست‌های سوری در داخل خاک ترکیه و در نزدیکی مرز سوریه اردوگاه‌های ویژه‌ای برپا کرده و مشغول فعالیت هستند.

کد خبر:130573 -

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد