9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

نشریات غربی افشا کردند

تسلیحات سوئیسی در خدمت معارضان سوری

خبرگزاری فارس: ۲ نشریه غربی با انتشار تصویری از فروش تسلیحات سوئیسی به معارضان سوری خبر دادند.

خبرگزاری فارس: تسلیحات سوئیسی در خدمت معارضان سوری

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی "بلیک"،به تازگی تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد در حمام خون به راه افتاده در سوریه از تسلیحاتی که یکی از کارخانه‌های سوئیسی تولید می‌کند، استفاده می‌شود.

بر اساس این گزارش، روزنامه "زونتاگ‌تسایتونگ" و "لوماتی دی‌مانش" به تازگی با انتشار تصاویری نوشتند که گروهک ارتش آزاد سوریه (FSA) از تسلیحات سوئیسی برای مقابله با دولت "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه استفاده می‌کنند.

مشخصات خبرنگاری که این اطلاعات را به دست آورده است، افشا نشد. این نشریات تنها نوشتند که خبرنگار به دنبال همراهی معارضان در مناطق جنگی، پنجشنبه گذشته در نزدیکی مرز ترکیه با سوریه متوجه وجود تسلیحات سوئیسی در اختیار آنها شد و از آن عکس گرفت.

 

این عکس نشانگر نارنجک مدل «Offensive OHG92 SM 6-03 1» است. چنین نارنجک‌هایی محصول کارخانه " Ruag" هستند. "یری پاوکرت" سخنگوی این کارخانه نیز گفت:« به نظر می‌رسد نارنجکی که در عکس دیده می‌شود ساخت این کارخانه باشد.»

 

پیش از این نیز روزنامه آمریکایی "نیویورک‌تایمز" از نقش نیروهای سارمان جاسوسی آمریکا (سیا)در ترکیه در ارسال سلاح به معارضان سوری پرده برداشته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد