9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

دستگیری عوامل اسرائیل درسوریه


روزنامه الوطن چاپ سوریه امروز پنجشنبه از دستگیری شماری از افراد مسلح دارای تابعیت های مختلف با سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش شبکه خبری العالم، روزنامه الوطن نزدیک به دولت اعلام کرد: نیروهای امنیتی سوریه شماری از افراد مسلح دارای تابعیت های مختلف مرتبط با شبکه القاعده را که سلاح های ساخت اسرائیل با خود حمل می کردند را کشتند.
 
این روزنامه افزود: در درگیری نیروهای دولتی با افراد مسلح در منطقه بابا عمرو در شهر حمص تعدادی زخمی و شماری دستگیر شدند.
 
به نوشته الوطن در بین دستگیر شدگان افرادی دارای تابعیت های لبنانی، لیبیایی وافغانی دیده می شود ، که اطلاعات موجود از ارتباط آنها با شبکه القاعده حکایت دارد.
 
این روزنامه سوری نوشت: دستگاههای ذیربط درجریان تعقیب تروریست ها در منطقه بابا عمرو موشک های از نوع لاو ساخت اسرائیل و تفنگ های تک تیرانداز بسیار دقیق و سریع ساخت اسرائیل و آمریکا و همچنین سلاح های دیگر از جمله راکت و گلوله های سنگین مختلف را مصادره کردند.
 
روزنامه البعث ارگان حزب حاکم در سوریه نیز از مصادره سلاح های ساخت اسرائیل خبر داد.
 
این روزنامه نوشت: دستگاههای  دولتی یک بمب یک کیلو و پانصد گرمی را که تروریست ها در زیر خودروی یک مدیر مدرسه در شهر لاذقیه در غرب سوریه کار گذاشته بودند، خنثی کردند. این بمب حاوی ماده منفجره سیفور بود.
 
روزنامه البعث خاطرنشان کرد: ماده سیفور در خارج از کشور تولید می شود و سوریه آن را تولید نمی کند و رژیم اسرائیل بزرگترین تولید کننده این ماده در منطقه است که قدرت انفجاری شدیدی دارد.

کد خبر:116309 -
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد