9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

جدیدترین خبرها از تحولات سوریه

آرامش نسبی در دمشق/کشته‌شدن دهها تروریست در مناطق‌مختلف سوریه

خبرگزاری فارس: بعد از درگیری‌های روز گذشته بین ارتش و تروریست‌ها در مرکز دمشق، امروز آرامش نسبی بر اکثر مناطق پایتخت سوریه حکم‌فرما بود.

خبرگزاری فارس: آرامش نسبی در دمشق/کشته‌شدن دهها تروریست در مناطق‌مختلف سوریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، امروز آرامش نسبی در اکثر مناطق دمشق پایتخت سوریه حکم‌فرما بود و نیروهای امنیتی سوریه به پناهگاه بزرگ تروریست‌ها در منطقه «الجسر الابیض» در مرکز دمشق حمله کردند و مقدار زیادی اسلحه که در حوزه آنان بود، مصادره شد و تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته شدند چند تن از نیروهای امنیتی سوریه هم شهید شدند.

در همین راستا گروه های مسلح بیمارستان نظامی «تشرین» در دمشق را هدف قرار دادند که نگهبانان بیمارستان این حمله را ناکام گذاشتند.

اما در حومه دمشق درگیری های شدیدی بین ارتش و تروریست های القاعده در منطقه «حران العوامید» در جریان است و شاهدان عینی به خبرنگار فارس در دمشق گفتند که تعدادی نارنجک به منطقه «البحلدیه» واقع در غرب حرم حضرت زینب (س) اصابت کرد.

از سوی دیگر در استان حمص واقع در مرکز سوریه تجمع گروه های تروریستی القاعده در مناطق «باب هود» و «جوره الشیاح» مورد هدف ارتش قرار گرفت و خسارت زیادی به این گروه ها وارد شد.

تروریست ها همچنین دو موشک به سمت محله «ارمن جنوبی» شلیک کردند که منجر به کشته و زخمی شدن چند غیر نظامی شد. از سوی دیگر ارتش سوریه با انجام عملیاتی همه جانبه عده ای از تروریست ها را در منطقه «رستن» مورد هدف قرار داد.

اما در استان حلب واقع در شمال سوریه گروه های تروریستی به یک پایگاه ارتش در منطقه شیخ سلمان واقع در حومه حلب که بیشتر ساکنان آن شیعه هستند حمله کردند و ارتش با بمباران این مکان تعداد زیادی از تروریست های مسلح را به قتل رساند.

همچنین تجمع تروریست ها در مناطق «زبدیه» و «شعار» و «قاضی عسکر» و«بنی زید» و «خناصر» مورد هدف ارتش قرار گرفت و تجهیزات نظامی و اسلحه آنان کشف و ضبط شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد