9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

۳ تبعه خارجی در سوریه ربوده شدند/تهدید به اعدام یک خبرنگار زن او


۳ تبعه خارجی در سوریه ربوده شدند/تهدید به اعدام یک خبرنگار زن اوکراینی از سوی تروریست‌ها

خبرگزاری فارس: پس از آنکه اخباری از احتمال اعدام یک خبرنگار زن اوکراینی به دست تروریست‌های سوری منتشر شد، این بار وزارت خارجه ایتالیا از ربوده شدن یک مهندس ایتالیایی در سوریه خبر داده است.

خبرگزاری فارس: ۳ تبعه خارجی در سوریه ربوده شدند/تهدید به اعدام یک خبرنگار زن اوکراینی از سوی تروریست‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت ایتالیا اعلام کرد یک تکنسین ایتالیایی و دو نفر دیگر از کارکنان یک کارخانه فولاد سوریه، ربوده شده‌اند.

در بیانیه‌ای که وزارت خارجه ایتالیا منتشر کرده، این اقدام در منطقه «لاذقیه» رخ داده است. در این بیانیه اشاره‌ای به نحوه و زمان این ربایش نشده است.

«گیولیو ترزی» وزیر خارجه ایتالیا گفته است دو کارگر دیگر این کارخانه‌ هم ملیت‌های دیگری داشته‌اند، اما هنوز شناسایی نشده‌اند.

خبرگزاری «آنسا» ایتالیا هم گفته است فرد ربوده شده یک مهندس بوده است. این اولین بار نیست که مخالفان مسلح دست به ربایش اتباع خارجی می‌کنند. این اقدام با هدف فشار بر دولت سوریه و امتیازگیری انجام می‌گیرد.

تروریست‌ها که در قالب گروهک موسوم به «ارتش آزاد سوریه» فعالیت می‌کنند، روز گذشته هم تهدید کردند خبرنگار اوکراینی را که چند وقت قبل ربوده‌اند، اعدام می‌کنند. «انهار کوچنوا» خبرنگار زن اوکراینی است که چند وقتی است در اسارت تروریست‌ها به سر می‌برد و دیروز حتی خبر اعدام وی نیز منتشر شد. هنوز از سرنوشت این خبرنگار و همچنین مهندس ربوده شده ایتالیایی خبر منتشر نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد