9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

9 دی 88

9 دی 88 سرآغاز فصلی نو در تاریخ معاصر ایران اسلامی

تعیین تکلیف خودروهای ثبت نامی

بعد از افزایش قیمت خودروهای داخلی، کسانی که در ماه‌های ابتدایی سال و پیش از افزایش قیمت‌ها اقدام به پیش‌خرید خودرو کرده بودند و حالا موعد تحویل خودروهایشان رسیده ،بیشترین نگرانی را بابت وضع موجود دارند.

اما در میان سردرگمی‌های این دست مشتری‌ها که نه دعوتنامه‌ای دریافت کرده‌اند و نه پاسخی روشن، و در حالی که خودروسازان فروش نقدیشان قطع است و تحویل پیش‌فروش‌هایشان هم از چند ماه قبل با مشکلات فراوانی همراه بوده، بالاخره شهرام میرآخورلو، عضو کمیته خودرو تکلیف دو خودرو را روشن کرد. تندر-۹۰ و مگان خودروهایی بودند که میرآخورلو روز گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر ضوابط جدید پیش‌فروش و فروش نقدی آنها را اعلام کرد.
با اعلام این ضوابط، اگر موعد تحویل خودروهای مگان و تندر-۹۰ با استاندارد یورو ۴ به خریداران آنها یک بهمن ماه به قبل باشد، قیمت این خودروها طبق روال قبل خواهد بود و اگر از یک بهمن‌ماه جاری به بعد باشد، قیمت آنها به میزان مصوب روز کمیته خودرو تعیین خواهد شد. به گفته یکی از نمایندگی‌های معتبر پارس خودرو، خودروسازان موظف هستند مگان‌های تحویل آذر ماه را که هنوز تحویل آنها کامل نشده است با قیمت ۳۷ میلیون تومان و مگان‌های تحویل دی‌ماه را نیز با قیمت ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان انجام دهند.
اما قیمت تندر- ۹۰ هم طبق روال قبل ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان خواهد بود، البته این قیمت مربوط به تندر E2 است. به این ترتیب کسانی که تحویل خودرویشان پیش از یک بهمن ماه بوده است و تا کنون هم برای تحویل خودروی خود هیچ دعوتنامه‌ای دریافت نکرده‌اند، حداقل می‌توانند امیدوار باشند که قیمت جدید شامل حال آنها نمی‌شود! فروش نقدی هم به قیمت فعلی یا روز است و تحویل نیز به صورت 15 روزه صورت خواهد پذیرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد